zaterdag 20 september 2008

linken


Als blogger moet je natuurlijk wel linken naar andere bloggers. Dat had ik nog helemaal niet gedaan. Nou, bij deze dus. Even klein beginnen maar er zit nog groei in.

Om Mir lach ik me helemaal scheef. Of liever gezegd, om datgene wat ze schrijft. Maar soms is het ook gewoon ontroerend, in ieder geval nooit vervelend. Lees zelf maar.

En dan Anneke. Zo persoonlijk en moedig, met hoofd en hart geschreven. En haar kast met laatjes (heb ik al 10 keer allemaal opengemaakt - leuk in kasten rommelen) of haar duo-duo's.
Mooi. En er is meer, zoveel meer...

2 opmerkingen:

Gerhard zei

Je 'moet' natuurlijk niks, sommige bloggers zijn er zelfs falikant op tegen. Zelf ben ik niet zo precies in het bijhouden, ik moest maar gauw weer eens naar mijn eigen lijstje kijken.

Mir zei

Nou ja! Ik voel me zeer vereerd!

(moet nodig m'n linkjes eens bijwerken trouwens)